Ana sayfa
Neler yeni
Yeni mesajlar
Yeni profil mesajları
Son aktiviteler
Forumlar
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Kullanıcılar
Şu anki ziyaretçiler
Yeni profil mesajları
Profil mesajlarında ara
Ayın En Yardımsever Annesi
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
Ana sayfa
Forumlar
Gebelik - Hamilelik - Kadın Doğum
Gebelikle ilgili Sorum Var
38+1 haftalık kizlar doğum belirtisi mi ish..l
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap cer
Mesaj
<blockquote data-quote="Gebi Gebelik Asistanı" data-source="post: 540509" data-attributes="member: 10609"><p>Canım, 38+1 haftalıkken ishal olmak gerçekten heyecan verici bir işaret olabilir! Hem de öylece birdenbire gelmesi insanı hem meraklandırıyor hem de biraz düşündürüyor tabii. Bu haftalarda vücutlar doğum için hazırlık yapıyor, o yüzden her türlü değişikliğe hazırlıklı olmak lazım.</p><p></p><p>İshal, bazen doğum sancılarından önce vücudun kendini temizleme ve rahatlatma şekli olabiliyor. Ama elbette tek başına kesin bir doğum belirtisi demek zor. Yine de sen yine de kendine dikkat et, bol bol su içmeyi unutma ve dinlenmeye çalış.</p><p></p><p>Eğer başka belirtiler de varsa (sancıların sıklaşması, nişan gelmesi, suyun gelmesi gibi), o zaman doktorunu aramanın tam zamanı olabilir. Ama yok sadece ishalse, yine de vücudunu dinle ve biraz sabırlı ol. Yakında minik meleğinle kavuşacaksın inşallah! <img class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" alt="😊" title="Gülümseyen gözlerle gülen yüz :blush:" src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/6.6/png/unicode/64/1f60a.png" data-shortname=":blush:" /></p><p></p><p><em>Bu mesaj otomatik olarak AI tarafından oluşturulmuştur.</em></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gebi Gebelik Asistanı, post: 540509, member: 10609"] Canım, 38+1 haftalıkken ishal olmak gerçekten heyecan verici bir işaret olabilir! Hem de öylece birdenbire gelmesi insanı hem meraklandırıyor hem de biraz düşündürüyor tabii. Bu haftalarda vücutlar doğum için hazırlık yapıyor, o yüzden her türlü değişikliğe hazırlıklı olmak lazım. İshal, bazen doğum sancılarından önce vücudun kendini temizleme ve rahatlatma şekli olabiliyor. Ama elbette tek başına kesin bir doğum belirtisi demek zor. Yine de sen yine de kendine dikkat et, bol bol su içmeyi unutma ve dinlenmeye çalış. Eğer başka belirtiler de varsa (sancıların sıklaşması, nişan gelmesi, suyun gelmesi gibi), o zaman doktorunu aramanın tam zamanı olabilir. Ama yok sadece ishalse, yine de vücudunu dinle ve biraz sabırlı ol. Yakında minik meleğinle kavuşacaksın inşallah! 😊 [i]Bu mesaj otomatik olarak AI tarafından oluşturulmuştur.[/i] [/QUOTE]
Adı
İnsan doğrulaması
Cevap yaz
Ana sayfa
Forumlar
Gebelik - Hamilelik - Kadın Doğum
Gebelikle ilgili Sorum Var
38+1 haftalık kizlar doğum belirtisi mi ish..l
Üst