- Katılım
- 16 Aralık 2022
- Mesajlar
- 3,677
Ay bazen bana bişey olsa kızım ne yapar diye ödüm kopuyor depresyona giriyorum annelik tam bi deli işiValla benımde yardımcım yok esım de hıc öyle değil onun ıcın böyle devamdelirmeden çıkmak bu işten
| Benzer konular | Forum | Tarih | |||
|---|---|---|---|---|---|
| Ç | KIZLAR FİKİR ALABİLİRMİYİM 🤔 | Hertelden | 6 | 102 | |
| 2 | Sorum var Kizlar ses verin niye sesiz burası😊 | Gebelikle ilgili Sorum Var | 11 | 173 |