Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Çok geçmiş olsun kuzum akşam 1 bardak suya 5-6 tane gün kurusu koy sabah aç karnına suyuyla birlikte tüket. Gebelikte sıkıntı çekersin ama doğduktan sonra ilaçları, kremleri var onları kullanır sıcak suya oturursun Allah'ın izniyle geçer
Bence sıkıntı bizde değil onlarda biz gayet normal davranıyoruz😂 Yuşa Han bey ben yemek yaparken poposunu dönüyor sırtıma sırtıma vuruyor sıcağa şimdiden dayanamıyor garibim😂😂😂
Çok fazla bi kilo almamışsınki tamam hamur işlerini kesmen gayet güzel ama bebeğin kilo almasıyla bi ilgisi yok bunun. Ebe diye oraya dikiyorlar cahil manyakları insanda moral bırakmıyor onlarda
@Ayshe❣️ @Kayra'nın Annesi 👶🏻 doğum zamanında böyle bi sohbet yapmamız lazım bizim. Gülerek sancı çeker doğururuz işte şuan bunlar için çok erken yapmayın 😂😂