Canım parol hafif ağrı kesici olduğu için o yüzden pek faydası olmuyor lakin üst üste içersen sıkıntı yaşayabilirsin. Doktorlar uygun görseydi gebelikte parol yerine daha ağır ilaçlarda yazabilirdi sen 2 doz alarak hem bebeği hem kendini riske atarsın