Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Kızlar uzatmanın bi anlamı yok dünkü konu bugüne taşınmasa daha iyi olur. Tamam gereksiz bir insandı ağıza alınmayacak sözler sarfetti lakin forumdanda uzaklaştırıldı.
Çok geçmiş olsun kuzum inşallah gününde gelir bebiş. Sen bol bol uzan dinlen yerinden sadece tuvalet için kalk. Rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin
Rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin kuzum hiç korkma birkaç saat ağrı çekebilirsin ama sonra hediyeni kucağına alacaksın. Bebiş sana herşeyi unutturur ❤️
Kuzum gebelikte anne, bebek sağlığı için pek önerilmiyor ve senin ilk 3 ay daha dikkatli olman gerek dinimiz bile buna izin vermiş. Doğumdan sonra olan borçlarımı tutabilirsin
Amin inşallah sen üzerine düşeni yapmışsın kuzum gerisi ona kalmış inşallah o cana kıymamıştır. Rabbim çok isteyene geç kıymet bilmeyene hemen veriyor bunlarda bizlerin imtihanı
Önemli tabiki kuzum bebeğe en ince detayına kadar bakıyorlar Allah korusun bebekte bişey varsa erken teşhisle gerek anne karnında gerek doğar doğmaz tedavisi başlanıyor. Şahsen bende yaptıracağım
Korunmayı bıraktığınız için olabilir, enfeksiyon olabilir, hamile olabilirsin. Sadece kasık ağrısıyla bişey diyemeyiz kuzum kesin ve net sonuç almak için doktora görünmenin tavsiye ederim