Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Kuzum süt korur diye bişey yok 40 günden sonra ilişkiye başladığın zaman korunmayada başlaman gerekiyor. Benim annemin kucağında 6 aylık bebek varken 3 aylıkta hamileymiş
Kuzum okuduğum kadarıyla çok zor bir hayat geçiriyorsun tek başınasın ve çocukların var. Eğer tek olsaydın hiç durma derdim ama işin ucunda çocuklar olunca çok zorlanırsın. Eşinde büyük ihtimal ona güveniyor
Allah yardımcın olsun kuzum biz ne desek boş hayat senin hayatın evli kalsanda, boşansanda o zorlukları biz değil sen çekeceksin. O yüzden hickimseyi dinleme sadece mantıklı düşün iyisiyle kötüsüyle kendin karar vermeye çalış
Kuzum çoğu insan başımıza doktor kesiliyor bilip bilmediklerini hep dile getiriyor moral bozuyorlar. Senin doktorun ne dediyse sadece onu kaale al başkasını dinleme