Ah ah keşke senin görümün ben olsaydım😅 benim yengem doğum yapınca bi kuş sütünü eksik ettim herşeyini yaptım peşinde dolaştım asla bebeğini o kalkıp almazdı sadece yürüyüş için mecbur kalkardı ondada ben desteklerdim zaten. Yengem ne zaman ölürsem o zaman aklımdan çıkar bu yaptıkların der...