Merhabalar kızlar 21+4 hamileyim şu 3 gündür aşırı bel agrisi çekiyorum arada sancım oluyor acile gittim ama doktor normal dedi sizinde aşırı bel sancısı oldu mu ne yaptınız olduysada çünkü dayanilmicak bir acı var
| Benzer konular | Forum | Tarih | |||
|---|---|---|---|---|---|
| L | Sorum var Özel bölgede ağrı | Gebelikle ilgili Sorum Var | 5 | 238 | |
| O | Sorum var Kasık vajina üst ağrısı | Gebelikle ilgili Sorum Var | 8 | 268 |