Mrb kızlar canım çok sıkkın ve sizlerle beraber gülmek için bişey düşündüm, hadi herkes aklına gelen ilk şeyi yazsın bakalım ortaya neler çıkacak 
benimki( bir bal arısı olup kaynanamı ısırmak isterdim
sabaha kadar acıdan kıvransın)
| Benzer konular | Forum | Tarih | |||
|---|---|---|---|---|---|
| B | Slm anneler | Bebegim ile ilgili Sorum Var | 3 | 77 | |
| B | Deneyimli anneler sorum sizlere | Hertelden | 16 | 270 |