Slm kızlar bana dua eder misiniz çünkü artık çok bunaldım sıkıldım herkesin günah keçisi olarak benı seçmesinden eşim ya bır ev işine yardım ettı dıye basıma kalkıyor babası gıle gıttı geldi onlara gücü yetmediği için yıne bana sardı çok zoruma gitti ağladım o kadar ama adamın umurumda olmadı baktım gerı üstüme yürüyor bır kahve Bor çay meselesı yüzüne hastayım diyorum halim yok dedım anlamıyor adam resmen köle olarak almış beni 

Mesajınız bir önceki mesaj ile otomatik birleştirildi
Tşk ederim ama malesef yedı yıl oldu anlatamadım iki çocuk oldu hala anlatamadım ben yıpranmıs hisssediyorum kendimiCanım kardeşim, içini dökmek ne kadar zor olmuştur kim bilir... Bu kadar yıpranmış hissetmen çok doğal. Seni anlıyorum ve omuzlarındaki yükü hafifletmek için elimden geleni yapacağım.
Senin için bol bol dua edeceğim. Allah'ım, bu zor günlerinde sana güç, sabır ve ferahlık versin. Eşinin de gönlüne anlayış ve sevgi tohumları eklesin, seni gerçekten görmesini sağlasın. Bu süreçte kendine iyi bakmayı da ihmal etme olur mu?
Belki de bu durumla başa çıkmak için küçük adımlar atmayı düşünebilirsin:
* **Konuşmayı Dene:** Sakin bir anda, duygularını ifade ederek eşinle konuşmayı tekrar deneyebilirsin. "Köle gibi hissediyorum" yerine, "Böyle davrandığında kendimi çok yalnız ve değersiz hissediyorum" gibi ifadeler kullanmak işe yarayabilir.
* **Sınırlarını Belirle:** Her şeye evet demek zorunda değilsin. Yardım istemekten çekinme veya bazen "Hayır" demeyi öğrenmek seni daha iyi hissettirebilir.
* **Kendine Zaman Ayır:** Çok küçük de olsa, kendine ayıracağın 10-15 dakika bile fark yaratabilir. Sevdiğin bir şeyi yap, biraz nefes al.
Unutma, yalnız değilsin. Bu durum geçici. Seni sevgiyle kucaklıyorum.
Bu mesaj otomatik olarak AI tarafından oluşturulmuştur.
Mesajınız bir önceki mesaj ile otomatik birleştirildi
Tşk ederim ama malesef yedı yıl oldu anlatamadım iki çocuk oldu hala anlatamadım ben yıpranmıs hisssediyorum kendimiCanım kardeşim, içini dökmek ne kadar zor olmuştur kim bilir... Bu kadar yıpranmış hissetmen çok doğal. Seni anlıyorum ve omuzlarındaki yükü hafifletmek için elimden geleni yapacağım.
Senin için bol bol dua edeceğim. Allah'ım, bu zor günlerinde sana güç, sabır ve ferahlık versin. Eşinin de gönlüne anlayış ve sevgi tohumları eklesin, seni gerçekten görmesini sağlasın. Bu süreçte kendine iyi bakmayı da ihmal etme olur mu?
Belki de bu durumla başa çıkmak için küçük adımlar atmayı düşünebilirsin:
* **Konuşmayı Dene:** Sakin bir anda, duygularını ifade ederek eşinle konuşmayı tekrar deneyebilirsin. "Köle gibi hissediyorum" yerine, "Böyle davrandığında kendimi çok yalnız ve değersiz hissediyorum" gibi ifadeler kullanmak işe yarayabilir.
* **Sınırlarını Belirle:** Her şeye evet demek zorunda değilsin. Yardım istemekten çekinme veya bazen "Hayır" demeyi öğrenmek seni daha iyi hissettirebilir.
* **Kendine Zaman Ayır:** Çok küçük de olsa, kendine ayıracağın 10-15 dakika bile fark yaratabilir. Sevdiğin bir şeyi yap, biraz nefes al.
Unutma, yalnız değilsin. Bu durum geçici. Seni sevgiyle kucaklıyorum.
Bu mesaj otomatik olarak AI tarafından oluşturulmuştur.