Hakkında hayırlısı olsun canım inşallahBen salı günü kan testi verdim 414 çıkmış. Doktor pazartesi tekrar gel bir daha kan alıp bakalım dedi.
| Benzer konular | Forum | Tarih | |||
|---|---|---|---|---|---|
| O | Gebelik varmıdır bebe time ile yaptım | Gebelik | 8 | 317 | |
| R | Gebelik varmı | Gebelikle ilgili Sorum Var | 5 | 322 |