Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
10 haziranda ilişkim oldu 18 de adet olmam gerekiyordu 20 sinde hafif pembe renkli leke şeklinde kanamam geldi sonrası yok 3 gündür Lh testim pozatif çıkıyor elimde gebelik testim yok hamilelik var mı?acaba
Mesajınız bir önceki mesaj ile otomatik birleştirildi
10 haziranda ilişkim oldu 18 inde adet olmam gerekiyordu 5 gün gecikti hafif bempe renkli leke şeklinde kanamam oldu 3 gündür Lh testi yapıyorum pozatif çıkıyor acaba hamilelik var mı?elimde şuan için gebelik testi yok
Mesajınız bir önceki mesaj ile otomatik birleştirildi
10 haziranda ilişkim oldu 18 inde adet olmam gerekiyordu 5 gün gecikti hafif bempe renkli leke şeklinde kanamam oldu 3 gündür Lh testi yapıyorum pozatif çıkıyor acaba hamilelik var mı?elimde şuan için gebelik testi yok
Mesajınız bir önceki mesaj ile otomatik birleştirildi
10 haziranda ilişkim oldu 18 inde adet olmam gerekiyordu 5 gün gecikti hafif bempe renkli leke şeklinde kanamam oldu 3 gündür Lh testi yapıyorum pozatif çıkıyor acaba hamilelik var mı?elimde şuan için gebelik testi yok
Yeni mi evlisin canım 10nunda ilişkiye girsen direk gebelik belli olmaz , eğer yeni ilişki ise ondan kaynaklı vücut tepki gösteriyor olabilir yasa önceki ilişkiden gebe kalmış olup regl ondan da gecikmiş olabilir