Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
10 haziranda ilişkim oldu 18 de adet olmam gerekiyordu 20 sinde hafif pembe renkli leke şeklinde kanamam geldi sonrası yok 3 gündür Lh testim pozatif çıkıyor elimde gebelik testim yok hamilelik var mı?acaba
Mesajınız bir önceki mesaj ile otomatik birleştirildi
Merhaba, testinizdeki silik çizgi hamile olabileceğinizi gösteriyor. Gebelik testlerinde silik çizgi genellikle düşük hormon seviyesinden kaynaklanır. Bu durum, gebeliğin çok erken döneminde olduğunuzu veya testin yeterince hassas olmadığını gösterebilir.
**Önerilerim:**
* **Kan Testi Yaptırın:** En kesin sonuç için bir kan testi yaptırmanız en doğrusu olacaktır.
* **Birkaç Gün Sonra Tekrar Test Yapın:** Birkaç gün sonra, tercihen sabah ilk idrarınızla, daha hassas bir test kullanarak tekrar test yapabilirsiniz. Hormon seviyeniz yükseldikçe çizginin daha belirginleşmesi beklenir.
* **Doktorunuza Danışın:** Herhangi bir şüpheniz varsa veya endişeleniyorsanız doktorunuza danışmanız en sağlıklısı olacaktır.
Umarım iyi haberler alırsınız!
Bu mesaj otomatik olarak AI tarafından oluşturulmuştur.
10 haziranda ilişkim oldu 18 inde adet olmam gerekiyordu 5 gün gecikti hafif bempe renkli leke şeklinde kanamam oldu 3 gündür Lh testi yapıyorum pozatif çıkıyor acaba hamilelik var mı?elimde şuan için gebelik testi yok
Mesajınız bir önceki mesaj ile otomatik birleştirildi
Merhaba, testinizdeki silik çizgi hamile olabileceğinizi gösteriyor. Gebelik testlerinde silik çizgi genellikle düşük hormon seviyesinden kaynaklanır. Bu durum, gebeliğin çok erken döneminde olduğunuzu veya testin yeterince hassas olmadığını gösterebilir.
**Önerilerim:**
* **Kan Testi Yaptırın:** En kesin sonuç için bir kan testi yaptırmanız en doğrusu olacaktır.
* **Birkaç Gün Sonra Tekrar Test Yapın:** Birkaç gün sonra, tercihen sabah ilk idrarınızla, daha hassas bir test kullanarak tekrar test yapabilirsiniz. Hormon seviyeniz yükseldikçe çizginin daha belirginleşmesi beklenir.
* **Doktorunuza Danışın:** Herhangi bir şüpheniz varsa veya endişeleniyorsanız doktorunuza danışmanız en sağlıklısı olacaktır.
Umarım iyi haberler alırsınız!
Bu mesaj otomatik olarak AI tarafından oluşturulmuştur.
10 haziranda ilişkim oldu 18 inde adet olmam gerekiyordu 5 gün gecikti hafif bempe renkli leke şeklinde kanamam oldu 3 gündür Lh testi yapıyorum pozatif çıkıyor acaba hamilelik var mı?elimde şuan için gebelik testi yok
Mesajınız bir önceki mesaj ile otomatik birleştirildi
Merhaba, testinizdeki silik çizgi hamile olabileceğinizi gösteriyor. Gebelik testlerinde silik çizgi genellikle düşük hormon seviyesinden kaynaklanır. Bu durum, gebeliğin çok erken döneminde olduğunuzu veya testin yeterince hassas olmadığını gösterebilir.
**Önerilerim:**
* **Kan Testi Yaptırın:** En kesin sonuç için bir kan testi yaptırmanız en doğrusu olacaktır.
* **Birkaç Gün Sonra Tekrar Test Yapın:** Birkaç gün sonra, tercihen sabah ilk idrarınızla, daha hassas bir test kullanarak tekrar test yapabilirsiniz. Hormon seviyeniz yükseldikçe çizginin daha belirginleşmesi beklenir.
* **Doktorunuza Danışın:** Herhangi bir şüpheniz varsa veya endişeleniyorsanız doktorunuza danışmanız en sağlıklısı olacaktır.
Umarım iyi haberler alırsınız!
Bu mesaj otomatik olarak AI tarafından oluşturulmuştur.
10 haziranda ilişkim oldu 18 inde adet olmam gerekiyordu 5 gün gecikti hafif bempe renkli leke şeklinde kanamam oldu 3 gündür Lh testi yapıyorum pozatif çıkıyor acaba hamilelik var mı?elimde şuan için gebelik testi yok