D
Dilan230
Guest
Kızlar 6+1 iken doktor muayenesine gittik karından ultrason ile bakıldı sadece kese gördündü bebek gözükmedi 10 gün sonra gel yine bakalım dedi bu durumu yaşayan varmı aranızda
| Benzer konular | Forum | Tarih | |||
|---|---|---|---|---|---|
| K | Sorum var 7 hafta 4 gunluk gebelik kese var bebek yok | Gebelikle ilgili Sorum Var | 2 | 205 | |
| C | Sorum var 6+4 Kese var bebek yok | Gebelikle ilgili Sorum Var | 3 | 802 |