Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Kuzum o atan senin göbeğin. El doppleri bile 20. Haftadan sonra duyuyor sen elinle hissedemezsin. Göbeğin sürekli aynı yerde atar ama senin bebeğin hareket eder illaki
Kuzum o belli olmuyor bünyene, hormonlarına bağlı bir durum. Doğurduktan sonrada gelebilir gebeliğindede gelebilir. Şahsen benden geliyor ama sıkmıyorum. Sıkıntılı çünkü
İnşallah kuzum bebeğinde sıkıntı olmadığı sürece stres yapma lütfen. Biz hangi duyguda olursak olalım bebişlerimiz herşeyi hissediyor. Onlara kötü hissettirmeyelim❤️
Gayet normal canım son haftalarda olduğun için bebek normal doğum pozisyonunu almıştır
1649796094
Bol su iç, istirahat et, havuç tüketmeye çalış. Rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻
Gurbet gerçekten çok zor kuzum hala olmak gerçekten çok başka bir duygu şahsen bende bi hala'yım 🤭 Sağlıklı olsunlarda zamanın bi önemi yok elbet görüp kucağına alıp koklarsın. Rabbim hayırlı uzun ömürler versin inşallah
Normalde 6000 tl dediler eşimde oyak olduğu için bu fiyata düştü kuzum ama hastane de eski hastanelerden maalesef teknoloji henüz tam olarak uğramamış. Yine bu para çok fazla onlara 🤦🏻♀️