Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Kuzum öncelikle çok geçmiş olsun Rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah. Alttan muayene ilk 3 ay düşük tehlikesi varsa tehlikeli ve çoğu doktor yapmıyor. Son haftalarda olsada sıkıntı olmaz merak etme zaten doğumuna birkaç hafta kalmış. Bebeğin gelişimi iyiyse hiç moralini bozma...
Canım benimde kan değerlerim çok düşük. Günde 1 tane kan ilacı kullanıyordum doktor 2 ye çıkardı ve ek gıda olarak pekmez, kan üzümü tüketiyorum sanada tavsiye ederim
Kuzum bende 16. Haftada kasıklarımda pıt pıt hareketler hissettim ama doktoruma söylediğimde bebeğin kemikleri henüz tamamen gelişmedi hissetmen anormal demişti. O yüzden bende emin olamıyorum
Böylesi hurafelere inanmayın lütfen. Hayal kırıklığından başka bişey olmaz. 🤦🏻♀️ Tamam merak ediyor olabiliriz ama %50 tahmin şansları oluyor zaten o tahmini hiçbisey yapmadan kendi kendimizede yaparız. Rabbim eli ayağı düzgün aklı fikri yerinde hayırlı evlat nasip etsin cinsiyetin önemi yok.
Bebeğin kasık tarafında olması gayet normal henüz küçük 3-4 haftaya göbek deliği hizasına gelecek. Pıt pıt kalp atışı gibi olan şeyler bebek hareketleride olabilir bağırsak hareketleride bilinmiyor maalesef.