Sorum var

  • Konbuyu başlatan Bolulu
  • Toplam 27 yorum
  • Başlangıç tarihi

Gebelik Takibim Konu Bilgileri

Konu Hakkında Merhaba, tarihinde Gebelikle ilgili Sorum Var kategorisinde Bolulu tarafından oluşturulan Sorum var başlıklı konuyu okuyorsunuz. Bu konu şimdiye dek 9,437 kez görüntülenmiş, 27 yorum ve 3 tepki puanı almıştır...
Kategori Adı Gebelikle ilgili Sorum Var
Konu Başlığı Sorum var
Konbuyu başlatan Bolulu
Başlangıç tarihi
Cevaplar
Görüntüleme
İlk mesaj tepki puanı
Son Mesaj Yazan Gamzegamze
B

Bolulu

Guest
Beta hcg 5 ve 5 in üzeriyse gebelik var demek. 2 gün sonra tekrar kan ver sağlıklı yükselip yükselmediğine bakılsın ve takip dosyası açılsın kuzum hayırlı olsun Rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin
Yaaa çok sagolun çok teşekkür ederim emin olamadım acildeki pratisyen Dr da iki günde Bi kan alalım daha çok küçük dedi arkadaşım dış gebelik olabilir dedi yarın yine Bi kan vercem bakalim
 
Tüm sayfalar yüklendi.

Son mesajlar

Benzer konular Forum Tarih
M Gebelikle ilgili Sorum Var 5 215
B Hertelden 17 1K

Benzer konular

Fittartım
Üst