Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Canım bende 10 haftalık hamileyim dün doktora gittim kasık ağrısından dolayı enfeksiyonun var dedi ne olur ne olmaz diye bebeği kontrol etmesini istedim maşallah gayet sağlam. Bi fitil bide kaşıntı için krem yazdı banada
Canım adet belirtileriyle benzer oluyor zaten ayrıca mide bulantısı için henüz erken. Erken gebelik testi yapmalısın yada gidip kan verip betaya baktırabilirsin
Beni istemeyen doğal olarak benim evladımıda istemiyor kuzum ama ben sallamıyorum. Afedersin itin duası kabul olsa gökten kemik yağardı diyip geçiyorum üzerimde bi emeği yok çünkü. Benim için anamın babamın duası önemli