Kızlar merhaba doğum yapalı 13 gün oldu
İlk başlarda bişey yoktu sonradan kızım sarılık oldu değeri 17 olmuş yatış verdiler birgün fototerapi gördü çıktı değeri 10 olmuştu
Şimdi 5 gün filan geçti tekrar başladı yüzünde Sararma
Ne yapmak lazım pazartesi kontrole götürücem fakat evde ne yapmam lazım daha önce başına gelen
İlk başlarda bişey yoktu sonradan kızım sarılık oldu değeri 17 olmuş yatış verdiler birgün fototerapi gördü çıktı değeri 10 olmuştu
Şimdi 5 gün filan geçti tekrar başladı yüzünde Sararma
Ne yapmak lazım pazartesi kontrole götürücem fakat evde ne yapmam lazım daha önce başına gelen