Sarılık

Gebelik Takibim Konu Bilgileri

Konu Hakkında Merhaba, tarihinde Doğum Hikayeleri kategorisinde Gizem 00 tarafından oluşturulan Sarılık başlıklı konuyu okuyorsunuz. Bu konu şimdiye dek 63 kez görüntülenmiş, 6 yorum ve 0 tepki puanı almıştır...
Kategori Adı Doğum Hikayeleri
Konu Başlığı Sarılık
Konbuyu başlatan Gizem 00
Başlangıç tarihi
Cevaplar
Görüntüleme
İlk mesaj tepki puanı
Son Mesaj Yazan Doğa'm 💜

Gizem 00

Kayıtlı Üye
rank
Katılım
29 Ocak 2026
Mesajlar
4
Kızlar merhaba doğum yapalı 13 gün oldu
İlk başlarda bişey yoktu sonradan kızım sarılık oldu değeri 17 olmuş yatış verdiler birgün fototerapi gördü çıktı değeri 10 olmuştu
Şimdi 5 gün filan geçti tekrar başladı yüzünde Sararma
Ne yapmak lazım pazartesi kontrole götürücem fakat evde ne yapmam lazım daha önce başına gelen
 

Rukiye27

Kayıtlı Üye
rank
Katılım
24 Ağustos 2022
Mesajlar
3,393
Kızlar merhaba doğum yapalı 13 gün oldu
İlk başlarda bişey yoktu sonradan kızım sarılık oldu değeri 17 olmuş yatış verdiler birgün fototerapi gördü çıktı değeri 10 olmuştu
Şimdi 5 gün filan geçti tekrar başladı yüzünde Sararma
Ne yapmak lazım pazartesi kontrole götürücem fakat evde ne yapmam lazım daha önce başına gelen
Gözün aydın cnm allah analı babalı büyütsün inşallah bu arada geçmiş olsun valla cnm evde bana pekmez den şerbet yapıp içirmişti ablam sen içecek sın ama yanlış anlasılma olmasın yanı tülbent felan örtmüş lerdı ama en etkili sı dediğimi iç yeterli olacaktır doktora da görün inşallah işe yarar
 

Çağnurr

Moderator
Yönetici
Mod
Ayın Annesi
rank
Katılım
20 Aralık 2023
Mesajlar
2,476
Kızlar merhaba doğum yapalı 13 gün oldu
İlk başlarda bişey yoktu sonradan kızım sarılık oldu değeri 17 olmuş yatış verdiler birgün fototerapi gördü çıktı değeri 10 olmuştu
Şimdi 5 gün filan geçti tekrar başladı yüzünde Sararma
Ne yapmak lazım pazartesi kontrole götürücem fakat evde ne yapmam lazım daha önce başına gelen
Canım evde sarı küçük ampulun varsa onun altına yatır ve bol bol emzir kuzenimin eltimin çocuğuna öyleydi dediğimi yaptılar 2 günde kendine geldi sende dene inş iyi olur minik🥰
 

Gizem 00

Kayıtlı Üye
rank
Katılım
29 Ocak 2026
Mesajlar
4
Gözün aydın cnm allah analı babalı büyütsün inşallah bu arada geçmiş olsun valla cnm evde bana pekmez den şerbet yapıp içirmişti ablam sen içecek sın ama yanlış anlasılma olmasın yanı tülbent felan örtmüş lerdı ama en etkili sı dediğimi iç yeterli olacaktır doktora da görün inşallah işe yarar
Çok teşekkür ederim Allah razı olsun 😊Pekmezli Serbet nasıl oluyor acaba tarifi varmı
Mesajınız bir önceki mesaj ile otomatik birleştirildi

Canım evde sarı küçük ampulun varsa onun altına yatır ve bol bol emzir kuzenimin eltimin çocuğuna öyleydi dediğimi yaptılar 2 günde kendine geldi sende dene inş iyi olur minik🥰
Çok teşekkür ederim 😊denicem inşallah iyi gelir
 

Çağnurr

Moderator
Yönetici
Mod
Ayın Annesi
rank
Katılım
20 Aralık 2023
Mesajlar
2,476
Çok teşekkür ederim Allah razı olsun 😊Pekmezli Serbet nasıl oluyor acaba tarifi varmı
Mesajınız bir önceki mesaj ile otomatik birleştirildi


Çok teşekkür ederim 😊denicem inşallah iyi gelir
İnşallah iyi gelirr canım Rabbim şifa versin inşallah miniğe
 

Rukiye27

Kayıtlı Üye
rank
Katılım
24 Ağustos 2022
Mesajlar
3,393
Çok teşekkür ederim Allah razı olsun 😊Pekmezli Serbet nasıl oluyor acaba tarifi varmı
Mesajınız bir önceki mesaj ile otomatik birleştirildi


Çok teşekkür ederim 😊denicem inşallah iyi gelir
Cnm normal pekmez al ev yapımı bulamazsan marketten al su ile bır şişe ye yap ama bıraz duru olsun koyu olursa senı zorlar onu bıtır sürekli iç
 

Doğa'm 💜

Kayıtlı Üye
rank
Katılım
30 Kasım 2022
Mesajlar
2,404
Konum
Ankara
Kızlar merhaba doğum yapalı 13 gün oldu
İlk başlarda bişey yoktu sonradan kızım sarılık oldu değeri 17 olmuş yatış verdiler birgün fototerapi gördü çıktı değeri 10 olmuştu
Şimdi 5 gün filan geçti tekrar başladı yüzünde Sararma
Ne yapmak lazım pazartesi kontrole götürücem fakat evde ne yapmam lazım daha önce başına gelen
Sürekli emzir bol bol anne sütü alsın emziriyorsan tabi. Benim kızımda da hafiften vardı doktor yoğun bakıma çıkar hemşireler ilgilensin demişti götürdüm mama tek göğüsten emdiği için doymuyordu sütğm yetmedi mama verdim ben de. Mama vereceksen biberonla verme özel kaşığından da ver memeyi bırakmasın sonra
Mesajınız bir önceki mesaj ile otomatik birleştirildi

Sürekli emzir bol bol anne sütü alsın emziriyorsan tabi. Benim kızımda da hafiften vardı doktor yoğun bakıma çıkar hemşireler ilgilensin demişti götürdüm mama tek göğüsten emdiği için doymuyordu sütğm yetmedi mama verdim ben de. Mama vereceksen biberonla verme özel kaşığından da ver memeyi bırakmasın sonra
Yoğun bakımda da mama verdiler özellikle sordum markasını öyle aldım ama anne sütü de ihmal etmedim sen de ne yap ne et emsin mutlaka
 
Tüm sayfalar yüklendi.

Son mesajlar

Benzer konular Forum Tarih
zehra demir Gebelikle ilgili Sorum Var 4 664
L Gebelikle ilgili Sorum Var 25 3K

Benzer konular

Fittartım
Üst